Sunday, March 22, 2015

စကားလံုးပါ အီဒီယမ္ (၁၂) မ်ိဳး


 

ေန႔စဥ္အသံုးျပဳႏိုင္သည့္ "Head" ဟူေသာ

ဒီ post မွာေတာ့ "head" ဆိုတဲ့ စကားလံုးပါတဲ့ အမ်ားသံုး ဓေလ့သံုး စကားေတြအေၾကာင္း အဓိကထားေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဒီဓေလ့သံုး စကားေတြကို အေျပာမွာေရာ အေရးမွာပါ မၾကာခဏ အသံုးျပဳၾကပါတယ္။

1. I always keep my head. (ကၽြန္ေတာ္ အၿမဲပဲ စိတ္ေအးေအးထားတယ္။)
(အဓိပၸါယ္ - ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ေတြဟာ ဘယ္ေတာ့မွ လြတ္ထြက္မသြားဘူး။)

2. It never entered my head. (အဲဒါကို ဘယ္တုန္းကမွ မစဥ္းစားခဲ့ဖူးဘူး။)
(အဓိပၸါယ္ - အဲဒီအေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္တုန္းကမွ စဥ္းေတာင္ မစဥ္းစားဖူးဘူး။)

3. I brought matters to a head. (ကၽြန္ေတာ္ ကိစၥေတြကို အေရးတႀကီးဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လိုက္တယ္။)
(အဓိပၸါယ္ - ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုခုခ်ႏိုင္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ေသေသခ်ာခ်ာလုပ္တယ္။)

4. My head is in the clouds. (ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ကူးယဥ္ေနတယ္။)
(အဓိပၸါယ္ - ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ လက္ေတြ႕ဆန္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ မဟုတ္ပါ။)

5. I can't make head nor tail of this. (ဒါကို ကၽြန္ေတာ္ နားမလည္ပါဘူး။)
(အဓိပၸါယ္ - ကၽြန္ေတာ္ အဲဒါကို လံုး၀ နားမလည္ပါ။)

6. I'm way over my head. (ကၽြန္ေတာ္ထိန္းမႏိုင္သိမ္းမရျဖစ္ကုန္ၿပီ။)
(အဓိပၸါယ္ - ကၽြန္ေတာ္က ေတာ္ေတာ္ နက္နက္႐ိႈင္း႐ိႈင္းကို ပါ၀င္ပတ္သက္ေနတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ မႏိုင္မနင္းျဖစ္ကုန္ၿပီ။)

7. I could do it standing on my head. (အဲဒါကို ကၽြန္ေတာ္ အလြယ္ကေလး လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။)
(အဓိပၸါယ္ - အဲဒါက တကယ္လို႔ လြယ္လြယ္ေလးဘဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ သိရတယ္။)

8. The fame has completely gone to my head. (ေက်ာ္ၾကားမႈက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘ၀င္ျမင့္ေစတယ္)
(အဓိပၸါယ္ - ကၽြန္ေတာ္ စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ျဖစ္သြားတယ္။)

9. He's off his head. (သူ ႐ူးသြတ္သြားၿပီ။)
(အဓိပၸါယ္ - သူ သြက္သြက္ခါေအာင္ ႐ူးသြားၿပီ (သို႔) သူ လံုး၀ အရက္မူးေနၿပီ။)

10. She likes to keep her head down. (သူမက လွ်ိၿပီးေနခ်င္တယ္။)
(အဓိပၸါယ္ - သူမက သူ႕အေပၚ အာ႐ံုစူးစိုက္မႈမရွိေအာင္ ေနတယ္။)

11. They're still scratching their heads over the results. (ရလာဒ္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ သူတို႔ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ စဥ္းစားေနၾကတုန္း။)
(အဓိပၸါယ္ - သူတို႔ ရလာဒ္ကို နားလည္ဖို႔ ခက္ခဲေနတယ္။)

12. That joke just went over my head. (အဲဒီျပက္လံုးကို ကၽြန္ေတာ္ လိုက္မမီဘူး။)
(အဓိပၸါယ္ - အဲဒီျပက္လံုးကို ကၽြန္ေတာ္ နားမလည္ဘူး။)


Englishwithatwist.com မွ Shanthi Streat ၏ 12 English Idioms with the word “Head” that you can use everyday ကို ကိုးကားဘာသာျပန္ဆိုထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment